دل نوشته های من

چترت را بردار... هوای دلم بارانیست.

دل نوشته های من

چترت را بردار... هوای دلم بارانیست.

تابستان سرد

 

هوای نبودنت عجیب سرد است ... 

 

           استخوان هایم به لرزه در می آیند ...

 

                          و من در خود آوار می شوم. 

نظرات 2 + ارسال نظر
زهره چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:41

عادت اونقدرام که میگن بد نیست
به این هواهم عادت میکنی...
با وجود این که خیلی کوتاه می نویسن اما گویا بیان میشه من هزار کلمه رو هم پیش هم بنویسم بازم نمیتونم
موفق باشید همیشه

ما دیگه به زندگی کردن عادت کردیم.
ممنون

زهره پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:26

خوشحالم
ممنون :)
مهم نیست چند نفر می خونن هر نوشته ای خواننده خودشو پیدا میکنه نوشتن خوبه
کوتاه یا بلند مهم نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد