دل نوشته های من

چترت را بردار... هوای دلم بارانیست.

دل نوشته های من

چترت را بردار... هوای دلم بارانیست.

پائیز

 

پائیز آمد... 

 

          و چقدر شبیه ماست 

 

                         تنها وغمگین مثل من... 

 

                                         و هزار رنگ مثل تو... 

نظرات 2 + ارسال نظر
زهره چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:31

من هیچ وقت پائیز را دوست نداشتم برایم شبیه به پیر زنی تنها و غمگین است که فرزندانش تنهایش گذاشته اند....من هیچ گاه دوستش نداشتم با روزهای کوتاه و شب های بلندش....

تنها41 سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 18:02

پاییز دلگیر و غمگینه اما خیلی وقتها خیلی زیباست

یه جایی خوندم زیباترین مرگ مرگ شعله هاست کبه آسمان سر می کشد
اما بد ترین مرگ مرگ برگها است چون هم باید شرم افتادن را تحمل کنند هم درد مرگ را

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد