دل نوشته های من

چترت را بردار... هوای دلم بارانیست.

دل نوشته های من

چترت را بردار... هوای دلم بارانیست.

رفتن

 

قدم به روی چشمهایم بگذار تا رفتنت را نبینم.  

نظرات 2 + ارسال نظر
تنها41 جمعه 29 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:27

سلام بابک شب یلدات مبارک از دور دستها برایت ارزوی خوشبختی و سعادتمندی و خرسندی می کنم
امیدوارم تا وقتی من بر می گردم تو اون بابک قدیمی رو پیدا کرده باشی

سلام
ممنون یلدای توام مبارک.
تو برگرد درست میشه ایشالا

سارا سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:30 http://istgaheshadi1391.blogsky.com/

گوش کــــن لعنتــــی ...
ایـن کــه مـــــن میکشــــــم
درد بـی تـــــــــــو بـــــودن نیســـــــت
!
تـــــــــاوان بــــــــا تــــــــــو بــودن اســـــــت :)


خوشحال میشم بهم سر بزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد