دل نوشته های من

چترت را بردار... هوای دلم بارانیست.

دل نوشته های من

چترت را بردار... هوای دلم بارانیست.

دل بارانی


باران که میبارد دلم هوای تو را می کند...



... دلم که هوای تو را می کند بارانی می شود.



مادر


روزت مبارک مادر عزیزم...



اس ام اس های باحال از دوستان باحال

از ماضی ها و مضارع ها خسته ام / دلم حال ساده با تو بودن را می خواهد



ادامه مطلب ...

سنگ صبور


سنگ صبورت بودم که مرا در برکه ی تنهایی انداختی و گفتی: "چه صدای خوبی داشت".



مرداب


بوی گندیدگی میدهم


به دریای چشمانت نرسیدم و مرداب شدم.



کوتاه ترین شعر


دوست ندارم شعر بلند بگویم

   

تو که در کلامم باشی هر چه باشد کوتاه ، بلند زیبا می شود


کوتاه ترین و زیباترین شعر را می گویم ...


                                                               

                                                           تو....




شعری از دیگران

 

 

مرجان لب لعل تو مرجان مرا قوت 

 

یاقوت نهم بهر لب لعل تو یاقوت 

 

قربان وفاتم  به وفاتم نظری کن 

 

تابوت مگر بشنوم از رفته تابوت 

 

 

 

شاعر: نمی شناسم