دل نوشته های من

چترت را بردار... هوای دلم بارانیست.

دل نوشته های من

چترت را بردار... هوای دلم بارانیست.

ترس


قلبم را به او دادم...


  و او آنرا سوزاند تا دست کسی نیافتد.

نظرات 3 + ارسال نظر
زهره یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 13:28

(ایکون نفس عمیق)
مال خودش هم نخاست باشد....
ققنوس باش
تا دوباره زنده شوی
خوشحالم که مینویس:)
موفق باشی

مرسی
منظورت از(ایکون نفس عمیق) چی بود؟

تنها41 سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 17:44

قلب ادمها پر است از حکایتهای نا نوشته ای که هر چند وقت یکبار از سر تنهایی از خود بیرون می ریزند ودر قلب دیگری جاری می شوند قلب ما دنیای دیگری دارد

زهره چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 23:58

این صدایی که می شنوی صدای در زدن مهمانان دعوت شده ی توست،...این ها می خواهند طعم ِ تلخ کام ِ زندگیشان را با سفره ی تو شیرین کنند...
عظمتت را جلال!
مهمان بدون ِ لباس ِ مهمانی را می پذیری؟!
یک نگاه هست،یک دنیا گناه!!!
ماهی تُنگ ِ دلم توی تورِ دنیایی گرفتار نشود الهی!
کمکم کن که تیک تاک این قلب رو به راه تو باشد
سلام
اگر دوست داشتید میان ربنای دستانتان دعایم کنید.

سلام
شما مارو دعا کنین ما که روسیاهیم پیش خدا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد