دل نوشته های من

چترت را بردار... هوای دلم بارانیست.

دل نوشته های من

چترت را بردار... هوای دلم بارانیست.

سکوت


اینجا سکوت سنگینی حکمفرماست نه از رضایت بلکه از ترس

 

ترس از زندگی نه از مرگ...


ولی من فریاد خواهم زد، تا صدایم به گوشت برسد


تا بدانی هنوز هستم


و چشم به راه...


نظرات 6 + ارسال نظر
زهره پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:44 http://barfesiah.blogfa.com

انسان تقلا می کند تا زندگی را بیرون از خود بیابد
نمیداند
ان زندگی که جستجو میکند در درون اوست جبران میگه
روزتونم مبارک

ممنون

تنها۴۱ پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:36

جا برای من گنجشک زیاد است ولی! به درختان خیابان تو عادت دارم

خیلی جملیه قشنگی خیلی خوشم اومد بنویس مرد برای خودت هم که شده بنویس بهت سر می زنم

حتما
ممنون

زهره یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:42

پست جدید لطفا

حسش نیست.
احساساتم مردن، به یه شوک احتیاج دارم.

افسانه دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:44 http://gtale.blogsky.com

دوست داشتن کسی که شما رو دوست نداره
مثل بغل کردن کاکتوس می مونه …
هرچی محکم تر بغل کنی بیشتر آسیب میبینی

دقیقا همینجوریه.
مرسی

زهره شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 23:54

حسشو خوب ایجاد کنین
انسان به حسشه که زندس همین حس رکودتونو بنویسین یا نیازتون به شوک رو بنویسین
اما بنویسین :)
تا حس نوشتنتون برگرده

باشه
سعی میکنم،اما خوب از آب درنیومد گلایه نکنین.

زهره چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 00:44

به به خوبه یادتو افتاد اینجا هم هست
مطمئن باشین هیچ حسی بد از اب در نمیاد :)
منتظرم

ممنون از اینکه دارین منو هل میدین که بنویسم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد