دل نوشته های من

چترت را بردار... هوای دلم بارانیست.

دل نوشته های من

چترت را بردار... هوای دلم بارانیست.

اس ام اس های باحال از دوستان باحال

از ماضی ها و مضارع ها خسته ام / دلم حال ساده با تو بودن را می خواهد





.


اشکهایم که سازیر میشوند

دیری نمی پاید که قندیل می بندند، عجیب سرد است هوای نبودنت....


.


.


.


.


.یک استکان چای داغ مهمان منی ، کنار پنجره بخار گرفته وقت تنهایی...

نوش جانت...!چای رفاقت من همیشه تازه دم است!

.


.


.


.


.

صبر کن سهراب !

گفته بودی روزی قایقی خواهی ساخت خواهی انداخت به آب . دور خواهی شد از این خاک غریب

منم از همهمه اهل زمین دلگیرم قایقت جا دارد؟


.


.


.


.


از خدا پرسیدم : اگر در سرنوشت ما همه چیز را از قبل نوشته ای ! آرزو کردن چه سود دارد ؟

خداوند فرمود: شاید در سرنوشتت نوشته باشم "هرچه آرزو کرد"


.


.


.


.

وقتی چترت خداست ، بگذار ابر سرنوشت هرچه میخواهد ببارد...


.


.


.


.

میان مشغله ها گم شده ام!!

ولی...


دلم برای هوایت همیشه بیکار است...


.


.


.


.


.

دلتنگ کودکیم!

یادش بخیر ، قهر می کردیم تا قیامت و لحظه ای بعد قیامت میشد...


.


.


.


.

دل ...!

این واژه ی کوچک وکوتاه گاهی به وسعت دریا هوای دوست می کند.

.


.


.


.


.

مترسک گفت: ای گندم ! تو گواه باش که مرا برای ترساندن آفریدند اما من عاشق پرنده ای بودم که از ترس من از گرسنگی مرد...


.


.


.


.

زندگی باید کرد ! گاه با یک گل سرخ.

گاه با یک دل تنگ.

گاه باید رویید در پس این باران.

گاه باید خندید بر غمی بی پایان.

لحظه هایت بی غم.


.


.


.


.

خدایا...

کودکان گل فروش را میبینی؟!

مردان خانه به دوش...

دخترکان تن فروش...

مادران سیاه پوش...

واعظان دین فروش...

محرابهای فرش پوش...

پسران کلیه فروش...

زبانهای عشق فروش...

انسانهای آدم فروش...

همه را میبینی؟

میخواهم یک تکه آسمان کلنگی بخرم ، دیگر زمینت بوی زندگی نمی دهد!!!


.


.


.


.

باورش سخته که خالق نظم دونه های انار،نیمکت های دنیا رو اینجوری بی نظم چیده باشه، تو اونجا من اینجا!!!


.


.


.


.


تا زمین جای من است ، آسمان فرش قدمهای تو باد، که نمیخواهم از این غربت سنگین زمین، ذره ای در تن پر عاطفه ات رخنه کند...


.



.


.


.

از من دوری...! اما به تو اندیشیدن را عادتی ساخته ام بهر تنهایی خویش...


.


.


.


.

آرزویت را برآورده کند آن خدایی که آسمانی را می گریاند برای خنداندن گلی.


.


.


.


.


انتهای دریا را برکه ها نمی فهمند ، پس ببخش اگر گاهی گم می کنم نشانیت را.


.


.


.


.

به وسعت قلب کوچکم به یادت هستم گرچه کم است اما قلب هر کس تمام زندگی اوست.


.


.


.


.قطار عشق سوی خدا می رفت...،همه سوار شدند، اما وقتی قطار به بهشت رسید جز "مخلصین" همه پیاده شدند و فراموش کردند که مقصد خدا بود نه بهشت!


.


.


.


.

 کالیم که سرسبز  دل از شاخه بریدیم/ تا حادثه ی سرخ رسیدن ، نرسیدیم


.


.


.


گاهی باید به دور خود یک دیوار تنهایی کشید، نه برای اینکه دیگران را از خود دور کنی ، بلکه برای اینکه ببینی برای چه کسانی اهمیت داری تا دیوار را بشکنند...


.


.


.


.

گاهی خدا آنقدر صدایت را دوست دارد که سکوت میکند تا بارها بگویی: خدایا...


.


.


.

اگر انسانها بدانند با هم بودنشان چقدر محدود است محبتشان به هم نامحدود می شود.امام علی (ع)


.


.


.


.

دل نه اجبار می فهمد نه نصیحت، آنکه لایق دوست داشتن است را دوست دارد!


.


.


.


در خانه دلم ، مهر شما نه غباری دارد و نه کهنه می شود.


.


.


.


رابطه ها زمانی زیبا می شوند که برای یاد کردن هیچ دلیلی به جز دلتنگی نباشد...


.


.


.


نظرات 1 + ارسال نظر
زهره یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 18:28

اس ام اس ...
بعضی هاش شعرهای شاعرای بود که من دوسشون دارم مثلا قهر می کردیم تا قیامت...
فک میکنم برای تهرانی بودش

به من که رسید....نقطه نون پایان شد ورفت سطر بعدی...
برای نظراتونم ممنون :)
امیدوارم ناراحت نشده باشین فقط یه سلیقه شخصیه که تایید نمیشه همین

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد