دل نوشته های من

چترت را بردار... هوای دلم بارانیست.

دل نوشته های من

چترت را بردار... هوای دلم بارانیست.

دل دیوانه

 نیستی تا ببینی...

 

زخم های دلم برای خنده های بانمکت دلتنگ شده اند.

نظرات 3 + ارسال نظر
تنها۴۱ پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 16:50

در ساعت کهنه دلتنگی ساعت به وقت تازگی ایستاده است

برفی شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:28

نیستی تا ببینی
چگونه بدون تو تمام روزهایم طعم شب گرفته اند
نیستی تا ببینی
چگونه
زندگی بدون تو طعم گس گرفته ....
نیستی...

ساحل آرام چهارشنبه 9 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:52

بلند بخند آنقدر بلند که صدای خنده هایت از میان همه ی دیوار ها به گوشم برسد من عاااااشق خنده هاتم مرد / بسیار زیبا می نویسید ممونم

زیبا میخونید.
نظر لطفتونه.
من غقط ساده مینویسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد