دل نوشته های من

چترت را بردار... هوای دلم بارانیست.

دل نوشته های من

چترت را بردار... هوای دلم بارانیست.

شعر من


کو دلی، نیست دگرشوری وحال وهوسی              رفت دادم به  فلک نیست  مرا  دادرسی


شهره شهر شدم   تا  رسدم دست به  تو                 ولی افسوس که بر وصل نشد دسترسی


شهره شهر شدن  سهل بود در این شهر             چون زعشق و زوفا بوی نبرده ست کسی


غم هجران  تو  کشته است  مرا شیرینم             با  دمت همچو  مسیحا بده بر من نفسی


دل من همچو پرنده است وندیده است بهار          رحم کن بر من مسکین ونکش در قفسی


خواهشم بهر رسیدن به تو بود عشق من               "نرساندی به مرادم به مرادت نرسی"                

نظرات 2 + ارسال نظر
behzad دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 13:38

beravooooooooooooooooo

تنها41 شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 16:55

بابا دمت گرم عالی بود خیلی خوب بود باز هم شعر بگو

نوکرم
حسش نیس دیگه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد